Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 w rozmiarze 255/40R18 będą fabrycznie montowane w nowym Mercedesie CLS. Podczas przygotowywania tej opony, Goodyear współpracował z wieloma producentami samochodów.
Ma ona być montowana w niemal 30 innych modelach pojazdów. – „Najnowsze zastosowanie naszej opony z rodziny Goodyear Eagle F1 jako pierwszego wyposażenia to kolejny etap w długiej historii naszej współpracy z producentami aut o wysokich osiągach. Poprzedni model F1 Asymmetric znalazł zastosowanie w samochodach tak zróżnicowanych, jak Ferrari California, Porsche Cayman, Boxster i Panamera, Mercedes-Benz klasa E oraz Audi A7 i A8. Wybór Eagle F1 Asymmetric 2 do najnowszego sportowego modelu Mercedes-Benz tak szybko po wprowadzeniu tej opony na rynek świadczy o jej imponujących osiągach i jakości” – powiedział Xavier Fraipont, Dyrektor działu technologii opon osobowych.
Auto Zeitung określił Eagle F1 Asymmetric 2 jako „zdecydowanie godne polecenia”. Według testerów magazynu jest „doskonała przy hamowaniu i bezpieczna w każdej sytuacji”. Odzwierciedlają to wyniki testów TÜV. Eagle F1 Asymmetric 2 zostały szczegółowo zbadane w grudniu 2010 roku, przez niezależną organizację TÜV SÜD Automotive. Uzyskały drogę hamowania o trzy metry krótszą niż średnia wartość osiągana przez porównywane w teście trzy opony wiodących konkurentów.
Opona zachowywała się dobrze przy hamowaniu na suchej nawierzchni, a także przy testach prowadzenia auta, zatrzymując się o 2 metry wcześniej niż średnia wartość osiągana przez porównywane w teście trzy opony głównych konkurentów. Testy TÜV SÜD Automotive potwierdziły również, że Eagle F1 Asymmetric 2 zapewnia najmniejsze w swojej klasie opory toczenia.