Pomysły na zyskanie nowych klientów, to przyszłość każdej firmy. Swoją kreatywnością wykazał się Bank Pekao, który postanowił wejść we współpracę z PZU licząc przy tym, iż nowa oferta sprawi, że w 2018 r. konta w owym banku założy 400 tys. osób.
– ,,Jesteśmy najbardziej dynamicznie zmieniającym się bankiem na polskim rynku. Naszą filozofią jest to, że nie możemy zmieniać się wolnej niż otoczenie rynkowe. Jestem przekonany, że nowe technologie, sztuczna inteligencja już teraz w sposób bardzo znaczący zmieniają bankowość i finanse.
I my też będziemy się zmieniać. Jesteśmy bankiem, który jako pierwszy wprowadził bankomat, kartę wielowalutową. Mamy kompetencje do wprowadzania innowacji’’ – mówi Michał Krupiński, prezes zarządu Pekao SA.
Jaka oferta ma zatem przyciągnąć klientów indywidualnych?
– ,,25 stycznia wprowadziliśmy nowe konto osobiste. Teraz rozpoczynamy jego promocję. Chcemy być liderem na znacznie większej liczbie obszarów’’ – mówi Marek Tomczuk, wiceprezes Pekao.
Nowe konto cechuje się zaletami tj. bezpłatne prowadzenie konta, bankomaty za granicą, a także w Polsce, darmowe konto wielowalutowe. Dodatkowo ROR-em połączone będzie konto oszczędnościowe z nielimitowaną liczbą przelewów. Oprocentowanie na pół roku to 2,7 proc. Można na nim ulokować do 10 tys. złotych.
Nową propozycją jest także cashback. Klienci posiadający konto i ubezpieczenie w PZU zapłacą 100 zł. mniej za polisę OC. Dodatkowo o 100 zł. w skali roku będzie można obniżyć rachunki za telefon.
Niemniej w tym przypadku trzeba spełnić warunek. A mianowicie każdego miesiąca trzeba mieć 500 zł. wpływu na konto, oraz jedną transakcję bezgotówkową za pomocą karty, bądź aplikacji PeoPay.
Julian Z. Pankiewicz, Wiadomości