Polacy nie ufają deweloperom – wynika z badań „Jak Polacy wybierają mieszkania?” zleconych przez agencję Procontent Communication. Blisko 40 procent zapytanych nie wskazało żadnej firmy godnej zaufania.
– Wśród wymienionych deweloperów kilkukrotnie wskazana jest agencja pośrednicząca w obrocie nieruchomościami. Świadczy to o niskim poziomie wiedzy na temat rynku – mówi newsrm.tv Monika Zgierun, Procontent Communication.
Brak wiedzy skutkuje brakiem zaufania. Autorzy raportu wskazują na potrzebę poprawy wizerunku firm deweloperskich w środowisku konsumenckim m. in. poprzez kampanie informacyjne skierowane do przyszłych konsumentów. Badanie pokazało też, że blisko połowa Polaków myśli o zakupie mieszkania w tym roku.
Wśród respondentów, którzy deklarują zakup większym zainteresowaniem cieszą się nieruchomości mieszkalne z rynku wtórnego.
newsrm.tv