Oddzielenie ludzi i natury, jest złudzeniem. My ludzie sztucznie zdystansował się od natury do pewnego stopnia. Ale jesteśmy tak samo częścią natury jak drzewa, ptaki i rzek.
1) charakter człowieka dzieci i inne potomstwo wszystkie potrzeby żywności, światła, powietrza do oddychania, a także korzystne dla środowiska.
2) miłość płynie w żyłach człowieka przez rodziców i mama i tata ryby, które chronią jaja w pośpiechu rzek.
3) Nie tylko ludzkie dzieci płaczą, dąsy, lub gdy chcą krzyczeć, że coś ekstra, że nie należy jeść zbyt dużo przy stole. Children of other species often do their best to aggravate their parents. Dzieci do innych gatunków, często starają się pogłębić ich rodziców.
4) charakter zarówno dzieci, jak i zawierają zaskakujące elementy, takie jak wspaniałe dziedzictwo przekazane przez zawiłe genów. Human parents, animals, and even plants have a great deal in common from a genetic point of view. rodzice człowieka, zwierząt, roślin, a nawet wiele wspólnego z genetycznego punktu widzenia.
5) Każdy z nas ma pewne strategie i instynktów, z którym wybieramy naszych partnerów pokrywa naszych dzieci.
6) Każdy z nas ma w domu – czy jest to dom, chata, jaskinia, łąki, las, lub gniazdo – wszyscy rodzice i dzieci i wszyscy jesteśmy częścią natury.
7) Rodzaj i rodzicielstwa zawiera elastyczność być wdmuchiwane przez burze życia, ale powrót do silnej i stabilnej stać. We bend, but do not break. My zgiąć, ale nie złamać.
8) Kiedy kochać i wprowadzone do natury przez rodziców, to "dzieci naturalnej inteligencji" zwiększa i pozostają bliżej swoich naturalnych korzeni.
9) w bliskości rodziców i dzieci do bliskości z naturą są zarówno ważne, jak i iść ręka w rękę. Równie ważna jest informacja i miłość dzieci otrzymują od swojego środowiska, które ich rodzice pośrednio zapewnia im przez umieszczenie dziecka w łonie natury.
10) Rodzice i zmiany charakteru postaci wraz z upływem czasu. But we all endure! Ale wszyscy znosić! Zdrowego rodzicielstwa i interakcji z naturą napędzać dzieci naturalnych zmysłów. Naturalny odskoczni, aby stosunki w całym ekosystemie jest tak utworzonego zespołu.
Dzieci w ten sposób pozostają częścią ich naturalnym otoczeniu, zamiast brakujący element układanki.