Budowa centrum handlowego Riviera wkroczyła w ostatnią fazę. Na 4 miesiące przed otwarciem, inwestor mówi o 95% wynajętej powierzchni i ogłasza nowe marki, które pojawią się w Gdyni.
Największe centrum handlowe na Pomorzu zmieniło ostatnio nazwę. Dotychczas znane jako Centrum Wzgórze, po otwarciu nazywać się będzie Riviera. Zmiana nazwy nie wpłynęła na tok prac, które odbywają się według planu. Najwięcej dzieje się wewnątrz budynku, do którego wprowadzają się już pierwsi najemcy. Do grona marek, które już wcześniej ogłoszono, dołączyły Martes Sport i Tommy Hilfiger. Otwarcie zaplanowane jest na początek października 2013 roku.
Skalę przedsięwzięcia, które realizuje firma Mayland Real Estate, najlepiej pokazują liczby. W budynku o kubaturze ponad miliona metrów sześciennych, na powierzchni 70 tysięcy metrów kwadratowych, powstanie 270 sklepów światowych i polskich marek. Spacer wokół przyszłej galerii będzie niezłym ćwiczeniem. Kto zechce obejść cały budynek, będzie musiał pokonać 1,3 km. Obiekt wtopi się w otaczający krajobraz. Prawie 600-metrową fasadę pokryje specjalny bluszcz, który już wkrótce zostanie zasadzony. Zanim wyrośnie i osiągnie docelowy wygląd, minie jednak co najmniej kilkanaście miesięcy.
Riviera podzielona będzie na trzy strefy. Pierwszą stworzy już istniejąca część, w której funkcjonuje hipermarket i punkty usługowe. Druga poświęcona będzie modzie, a trzecia rozrywce. To tam znajdzie się m.in. sześć sal kinowych.
Fot.wzgorze.pl