21 styczeń 2013 r., Warszawa, Hotel Cortyard
Celem konferencji jest kompleksowe przedstawienie najnowszych tendencji związanych z informatyzacją polskich urzędów i instytucji administracji publicznej.
PROPONOWANA TEMATYKA:
-
Wykorzystanie dokumentu elektronicznego w administracji państwowej
-
Systemy zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów
-
Systemy PKI dla administracji
-
Archiwizacja i składowanie danych
-
Oprogramowanie biurowe dla urzędów
-
Integracja usług elektronicznych: fax, e-mail
-
Zarządzanie zasobami gminy (systemy klasy EAS)
-
Gmina w Internecie – portale internetowe dla urzędów
-
eLearning w administracji – System obsługi interesantów (systemy CRM oraz CallCenter i Teleservice)
-
Systemy informacji przestrzennej (GIS)
-
Biuletyn Informacji Publicznej
-
Ochrona informacji – bezpieczeństwo systemów informatycznych
-
Niezawodność infrastruktury informatycznej w Urzędzie (serwery, sieci teleinformatyczne, wydajne łącza)
-
Budowa publicznych punktów dostępu do Internetu
Konferencja skierowana jest do:
– szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących technologie informatyczne w polskich urzędach i instytucjach publicznych: przedstawicieli władz gmin, powiatów i województw (prezydentów miast, burmistrzów, naczelników, wójtów), kierowników i dyrektorów działów w jednostkach samorządowych i urzędach centralnych, specjalistów
– pracowników administracji państwowej – osób odpowiedzialnych za selekcję oraz zakup nowych produktów i technologii; projektowanie, budowę i rozwój systemów informatycznych w urzędach i instytucjach publicznych: szefów departamentów informatyki, kierowników projektów, członków grup projektowych, administratorów systemów.
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY dla uczestników. Jednakże warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja.
Uczestnikom konferencji zapewniamy:
komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach.