Zielony Dziennik

Gala Programu "Firma Przyjazna Klientowi"

Już 21 maja 2012 roku, o godz. 10:55 w hotelu Marriott w Warszawie, podczas uroczystej Gali poznamy laureatów Programu badawczo-certyfikacyjnego "Firma Przyjazna Klientowi".

Przyznawane Godło "Firmy Przyjaznej Klientowi" jest wyrazem uznania dla wysokiej jakości obsługi klientów i skuteczności realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z klientem. Otrzymanie go to symbol i gwarancja, że organizacja legitymująca się nim należy do firm przyjaznych dla klienta, wyróżniając się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi.

Program badawczo-certyfikacyjny weryfikuje, na ile działania podejmowane przez firmę trafiają precyzyjnie w oczekiwania klientów, potwierdza również wysoką jakość ich obsługi i satysfakcję ze współpracy oraz motywuje do dalszego rozwoju poprzez informację zwrotną od klientów. Firmy, które przystąpiły do Programu „Firma Przyjazna Klientowi”, to przedstawiciele różnych branż (np. administracja, edukacja, finanse, informatyka, motoryzacja, logistyka), sektorów (publiczny, prywatny; B2B, B2C) oraz typów firm (usługowe, produkcyjne, handlowe, non-profit).

Organizatorem Programu jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania, niezależna instytucja otoczenia biznesu wspierająca wdrażanie innowacji w gospodarce. W ramach jej działań realizowane są stałe, autorskie programy badawczo-rozwojowe, poświęcone strategii prowadzenia biznesu, wykorzystania nowoczesnych form zarządzania, rynku pracy, technologii ICT, dostępu do kapitału dla MSP.

Akredytacje (do 18.05.2012 r.):
e-mail: katarzyna.chalas@obserwatorium.pl

Źródło informacji: Fundacja Obserwatorium Zarządzania