Zielony Dziennik

Biżuteria na miarę… osobowości

Biżuteria nie tylko zdobi. Podobno, jak twierdzą specjaliści z firmy Pandora, każdej kobiecie pozwala wyrazić osobowość, emocje a nawet najcenniejsze wspomnienia.

Tak naprawdę, wystarczy mocny naszyjnik i mocne kolczyki albo mocna bransoletka i można do tego założyć zwykłe dżinsy, zwykły biały tiszert i kobieta jest ubrana – mówi z mocnym przekonaniem dziennikarka. Czy można mieć specjalnie dla siebie projektowaną biżuterię? Pandorę od innych firm wyróżnia to, że klientki same projektują dla siebie biżuterię, wybierając spośród bogatej oferty elementów te, które podobają się najbardziej – powstają tym samym unikatowe i niepowtarzalne kompozycje. Nie tylko bransoletki, ale także naszyjniki, kolczyki czy kompozycje pierścionków.

– Biżuteria upięknia! – to opinia Beaty Scibakówny. – Moja koleżanka, która jest w moim wieku, przekłuła sobie uszy, bo stwierdziła, że w pewnym wieku czegoś brakuje w uchu, jakiegoś takiego delikatnego błysku.

Jeżeli kupujemy w sklepie gotowy produkt, on może się powtórzyć, gdzieś na ulicy, u koleżanki, u znajomej – twierdzi Ewa Sadowska, specjalistka z Pandory. – Jeśli same sobie projektujemy biżuterię, jest to coś wyjątkowego, na pewno się nie powtórzy. Pomaga w tym różnorodność oferty Pandory. Samych zawieszek na naszą bransoletkę jest 800 – przekonuje Marta Najbert z Pandory. – Ten wybór sprawia, że tak naprawdę każda z nich jest inna. Nie ma tu dwóch takich samych bransoletek i każda kobieta tworzy coś, co jej odpowiada.

Pandorę wyróżnia też to, że oferuje kobietom biżuterię wykonaną ręcznie. Obok pierścionków, kolczyków, broszek, naszyjników, najbardziej znanym i pożądanym produktem jest bransoletka z zawieszkami, której cechą szczególną jest możliwość dobierania jej poszczególnych elementów według uznania, nastroju, no i zasobności portfela.

I to właśnie ta bransoletka z zawieszkami w srebrze, złocie, z kamieniami szlachetnymi i półszlachetnymi, które mogą być w dowolny sposób komponowane, przyczyniła się do sukcesu Pandory. Ten pomysł dał klientkom na całym świecie szansę stworzenia osobistego symbolu najważniejszych chwil w życiu. Bransoletka jest w ofercie od 10 lat, stała się już niezwykle popularna wśród kobiet na całym świecie. Zapewne przekonuje je motto Pandory: „Life has its moments – make them unforgettable”

– Są takie okazje w życiu kobiety, myślę o różnych wyjściach, o randkach, o uroczystych wieczorach, kiedy chcemy błyszczeć jeszcze mocniej, wyglądać wyjątkowo. Wtedy biżuteria jest fajna – stwierdza Katarzyna Herman.

Czy biżuteria mówi cos o kobiecie, która ją nosi? – pytamy Małgorzaty Potockiej. – Bardzo dużo mówi o jej stylu, jej temperamencie, odkrywa ja w pewien sposób. Biżuteria receptą na indywidualność? Aktorka Małgorzata Socha twierdzi, że tak, bo kobieta może ją sama kształtować. Kobiety mają duże pole do popisu, żeby wyrażać samą siebie, między innymi poprzez biżuterię – dodaje.

Produkty Pandory stworzone są w sposób, który umożliwia ich nieskończone połączenia, zależne wyłącznie od j wyobraźni. Dzięki tym różnorodnym kombinacjom każdego dnia można wyglądać inaczej, podkreślić inny element swojego ubrania czy nastroju, przywołać najmilsze wspomnienia.