Warszawa, 25 stycznia 2010: Michael Michalsky, jeden z najbardziej znanych niemieckich kreatorów mody zaprojektował specjalną „Kolekcję DHL”.
Osoby, które po odzieży haute couture oczekują kosztownych materiałów będą jednak rozczarowane – ubrania „Kolekcji DHL” wykonane są z papieru pakowego, plandek i opakowań. Kolekcja jest jednym z elementów wspólnej kampanii reklamowej projektanta i firmy DHL.
Berliński Tydzień Mody odbył się w dniach 20-23 stycznia br. Już po raz szósty w stolicy Niemiec swoje najnowsze kolekcje zaprezentowali najbardziej znani projektanci, zaś jedną z gwiazd pokazu był Michael Michalsky.
Dzięki firmie DHL, która była oficjalnym partnerem logistycznym Mercedes Benz Fashion Week w Berlinie, jego najnowsza kolekcja znalazła się na czas na wybiegu, by stać się jedną z atrakcji pokazu StyleNite w berlińskim Friedrichstadtpalast.
__________________________________________________________________________
DHL – Firma Logistyczna Globalnego Zasięgu
DHL jest światowym liderem w zakresie logistyki. Świadczy usługi z zakresu międzynarodowych przesyłek ekspresowych, frachtu lotniczego i morskiego, transportu drogowego i kolejowego, logistyki kontraktowej oraz międzynarodowych usług pocztowych. Globalna sieć DHL łączy ze sobą ponad 220 krajów i terytoriów. 310 000 pracowników firmy na całym świecie oferuje klientom najwyższą jakość usług w połączeniu z wiedzą na temat rynków lokalnych. DHL realizuje działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu wspierając ochronę klimatu, pomagając na obszarach dotkniętych klęskami żywiołowymi oraz działając w dziedzinie edukacji.
DHL jest częścią Deutsche Post DHL. W roku 2008 przychody Grupy przekroczyły 54 mld euro.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z:
Izabella Dessoulavy-Gładysz
Dyrektor Marketingu i Komunikacji DHL Global Forwarding
Tel.: +4822 703 75 20
Mob.: +48 694 456 450
E-mail: centrumprasowedgf@dhl.com