W 2010 roku Hyundai i30 będzie nieco różnił się od tegorocznej wersji. Choć wygląd pozostanie niezmieniony, to pojawi się w nim nowe wyposażenie i silniki.
Zwiększający oszczędność paliwa o 10-14 proc. układ stop/start, znany w Hyundaiu jako ISG będzie dostępny jako opcjonalne wyposażenie. 90-konny 1,6 CRDi wyposażony w ten układ emituje 110 g CO2 ? o 5 g mniej niż hatchback bez ISG.
W przypadku nadwozia kombi emisja dwutlenku węgla spada ze 124 do 119 g/km. W gamie dostępna będzie wersja Classic z benzynowym silnikiem 1,4 i nowym dieslem 1,6 CRDi osiągającym moc 90 KM.
Na liście wyposażenia znajdzie się ESP, klimatyzacja i elektrycznie sterowane przednie szyby. Wymienione dane dotyczą pojazdów sprzedawanych w Wielkiej Brytanii, ale w Polsce powinny być co najmniej zbliżone.
Nieco większa odmiana Comfort będzie wzbogacona o elektrycznie sterowane tylne szyby, sterowanie systemem audio zamontowanym w kierownicy a także obszytą skórą kierownicę i gałkę skrzyni biegów oraz 16-calowe felgi ze stopów.
Będzie oferowany z dwiema benzynowymi jednostkami o pojemnościach 1,4 i 1,6 litra oraz 115-konnym dieslem 1,6 l. Najdroższa będzie wersja Premium, która będzie poruszać się na 17-calowych kołach.
Jazdę uprzyjemni klimatyzacja i czujniki cofania. Auto będzie wyposażone w częściowo skórzaną tapicerkę, a za dopłatą będzie dostępna całkowicie skórzana.
carfocus.ecoportal.com.pl